Офісні переїзди – це досить копіткий і нелегкий процес, який вимагає не лише грамотного перевезення крихких предметів і дорогої техніки, але ще і правильній організації рекламної кампанії для того, щоб оповістити людей про нову локацію вашої фірми. Незважаючи на складну підготовчу процедуру, офісний переїзд під ключ – це досить поширений вид послуги, пропонований нашою транспортною компанією “АСД-Логістік”.
Переїзд офісу з гарантією
Головною складністю, яка постійно супроводжує офісні переїзди, є той факт, що організувати увесь переїзд необхідно максимально швидко і якісно, щоб робота усередині компанії йшла безперервно. Звичайно ж, існує вірогідність, що керівництво тієї або іншої компанії може самостійно перевезти офіс, але подібна економія не завжди проходить вдало. Краще відразу позбавити себе від зайвого клопоту і можливих проблем, надавши переїзд в новий офіс професійної транспортної компанії.
“АСД-Логістік” надає широкий спектр послуг з вантажних перевезень, включаючи офісний переїзд під ключ. У штаті нашої компанії тільки висококваліфіковані працівники, які розуміють усі нюанси організації і самого процесу, і можуть здійснити офісний переїзд швидко з мінімальними витратами. Співпрацюючи з нашою компанією, ви зможете заощадити час і гроші, не навантажуючи себе трудомісткою організацією.
Хотілося б підкреслити окремий момент в наданні наших послуг : компанія надає можливість перевозити банківські офіси. Ми можемо без проблем організувати доставку важкого вантажу (банкомати, сейфи і так далі). Найчастіше, така процедура займає близько семи годин, і ми гарантуємо акуратність, професіоналізм і збереження майна. Кожна послуга, пов’язана з вантажоперевезеннями вимагає відповідальності, і в цій справі ви можете повністю довіряти команді “АСД-Логістік”.
Замовити послуги з переїзду офісу від професіоналів
За роки практики ми виробили надійну систему і свої методи якісної роботи. Професійний досвід наших логістів і злагоджена робота дає відмінний результат, а прорахована стратегія допомагає здійснити переїзд в новий офіс максимально швидко і акуратно. До того ж, в компанії “АСД-Логістік” можна замовити офісний переїзд недорого.
Якщо ви хочете перевезти офіс самостійно, необхідно розуміти, що в організації цього процесу чекає немало труднощів, які складно прорахувати. Тому все ж варто довіритися професіоналам і заощадити свій дорогоцінний час і правильно розпорядитися засобами.
Професійна організація офісного переїзду:
- Перше, що робить наша компанія – оцінка об’єму роботи. Таким чином вияснюється картина і прораховується вартість послуги з переїзду офісу, кількість і параметри упаковок для вашого майна. В процесі роботи завжди потрібні такі дрібниці, як коробки, плівки, скотчи і інші допоміжні предмети.
- Обумовлюючи час із замовником заздалегідь, команда “АСД-Логістік” транспортує ваше майно, меблі, документу за новою адресою.
- Враховуючи завантаженість і роботу клієнта, перевезти офіс можливо у будь-який вихідний день і навіть вночі. Подібна процедура проходить поетапно: для якісної роботи закуповуються і привозяться потрібні інструменти і матеріали;
- демонтується техніка і розбираються меблі;
- усе майно акуратно упаковується;
- здійснюється вантаження усіх предметів, що перевозяться, і доставляється на інший об’єкт;
- майно розвантажується і розпаковується в новому офісі, потім підключається техніка і збираються меблі;
- приміщення забирається і виноситься усе зайве сміття. У укладенні усіх етапів виконаної роботи, замовником підтверджується і підписується акт про якість і затверджених термінів.
Терміновий офісний переїзд в Києві
Будь-який новий об’єкт – це цілий ланцюжок різних дій і приміщення, де важлива кожна деталь. Наша команда з повною відповідальністю відноситься до своєї роботи і вашого майна. Замовити переїзд офісу в компанії “АСД-Логістік” – означає отримати гарантовану і якісну послугу з ціни значно меншою, ніж у разі самостійної організації. Увесь клопіт ми візьмемо на себе, а вам залишиться тільки насолодитися приємними корпоративними змінами.